M.Sahin BULBUL & Ozlem OKTAY

To find out trends in physics education, this study was prepared by collecting papers.

The code added to bibliography makes it different from others because it helps researchers to get more information without reading the paper.

The papers analyzed for this bbliography were indexed and published at http://physicseducationinturkey.blogspot.com. The indexing is still carried out periodically. Researchers are welcome to send their lists which have the same structure as the lists we uploaded about any congresses, journals or books published in Turkey.

11 Ağustos 2009 Salı

TÜRK FİZİK DERNEĞİ 22. ULUSLARARASI FİZİK KONGRESİ - TURKISH PHYSICAL SOCIETY 22th INTERNATIONAL PHYSICAL CONGRESS

14 / 10 /2004 - 17 / 10 / 2004

BODRUM

Bu kaynakça çalışmasında 3 adet çağrılı konuşma, 17 adet sözlü bildiri ve 2 adet poster bildiri Arş. Gör. M. Şahin BÜLBÜL tarafından listelenmiştir.

This bibliography study was indexed with 3 invited talks, 17 oral presentations and 2 poster presentations by Research Assistant M. Şahin BÜLBÜL.


7A-2004-a-i-1-TFD/38

İnönü, E., (2004). Bilim Tarihinden İzlenimler. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


3A-2004-a-i-1-TFD/39

Kantarlı, K., (2004). Yapılandırmacı Bilgi Kuramı ve Fizik Eğitimi. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


7A-2004-a-i-1-TFD/37

Eşme, I., (2004). Türkiye'de Fen Eğitiminde Sorunlar ve Çözüm Önerileri. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


0A-2004-a-o-4-TFD/237

Akı, F. N., Gürel, Z., Oğuz, O. & Muştu, C., (2004). Üniversite Öğrencilerinin Işığın Polarizasyonu İle İlgili Düşünme Modelleri. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


0A-2004-a-o-3-TFD/238

Aktamış, H., Tanel, R. K. & Ergin, Ö., (2004). Lise Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Görüşleri ve Tutumları. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


3A-2004-a-o-2-TFD/239

Altın, K. & Aslan, M., (2004). Kavram Haritalarının Fizik Dersinde Kavram Yanılgılarının Belirlenmesinde Kullanılması. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


0A-2004-a-o-1-TFD/240

Bakaç, M., (2004). Fizik Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım-Aktif Öğrenme (Mühendislik Fakültesi Örneği). Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


7A-2004-a-o-2-TFD/241

Gök, T. & Sılay, I., (2004). Dünyadaki Yeni Gelişmeler Işığında Fizik Eğitiminde Kullanılan Öğretim Yöntemleri ve Ölçme Değerlendirme Tekniklerinin İrdelenmesi Üzerine Bir Çalışma. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


3A-2004-a-o-3-TFD/242

Gül, B., Marulcu, I. & Doğan, M., (2004). İlk ve Orta Öğretim Kurumlarındaki Fen Bilgisi ve Fizik Ders Kitaplarına ve Müfredatlarına Afyon'daki Öğretmen ve Öğrencilerin Bakışı. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


1B-2004-a-o-3-TFD/243

Gül, B., Marulcu, I. & Doğan, M., (2004). Afyon'daki İlk ve Ortaöğretim Kurumlarında Fen ve Fizik Laboratuvarlarının Kullanımı Üzerine Bir Araştırma. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


3A-2004-a-o-1-TFD/244

Kantarlı, K., (2004). Üniversite Birinci Sınıf Fizik Derslerinde İşbirlikli Öğretim Uygulanması. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


0A-2004-a-o-1-TFD/245

Kantarlı, K., (2004). Fizik Lisans Öğrencilerinin Elektrik Alan ve Akı Kavramları İlişkisinde Matematiksel Formalizmi Kullanabilme Anlayışları. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


3A-2004-a-o-4-TFD/246

Akı, F. N., Gürel, Z., Oğuz, O. & Muştu, C., (2004). Matematik Dersi Uygulamalarında Matematik Yazılımı Kullanılmasının Mühendislik ve Fizik Bölümü Öğrencilerinin Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


4B-2004-a-o-2-TFD/247

Oruncak, B. & Doğan, M., (2004). Öss Sınav Sisteminin Sonucunda Oluşan Okul-Dersane İkileminin Fizik Eğitimi Açısından İncelenmesi. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


0A-2004-a-o-4-TFD/248

Oruncak, B., Ünal, R., Yalım, H. A. & Doğan, I., (2004). Ortaöğretim ve Yükseköğretimde Öğrencilerin Atom Kavramına Bakışı. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


0A-2004-a-o-3-TFD/249

Oruncak, B., Ünal, R. & Özek, N., (2004). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fizik Dersine Bakışı. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


0A-2004-a-o-6-TFD/250

Sonğur, L., Ağu, N., Öztornacı, U., Taşdemir, B., Ünal, I. & Özgen, S., (2004). Fizik Bölümlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Öğrenci Beklentileri Üzerine bir Araştırma. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


0A-2004-a-o-3-TFD/251

Tanel, R. K., Kaya, S. & Tanel, Z., (2004). Buca Eğitim Fakültesi Fizik Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


7A-2004-a-o-2-TFD/252

Tanel, Z. & Erol, M., (2004). Elektrik Alan ve Manyetik Alan Kavramlarına İlişkin Kavrama Düzeyinin ve Yanılgıların Belirlenmesi. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


2A-2004-a-o-1-TFD/253

Veliev, E. V., (2004). A New Simple Approach For Entropy and Carnot Theorem. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


0A-2004-a-o-2-TFD/254

Çakıroğlu, O. & Yiğitoğlu, I., (2004). Lise ve Üniversite Öğrencilerinin Lise Fizik Öğretimini Değerlendirmesi. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


3A-2004-a-p-3-TFD/523

Açıkgöz, I., Reyhan, F. & Kaygusuz, A. Ş., (2004). İçel İlinde Deney Destekli Fizik Eğitimi Yapan Liseler İle Yapmayan Liselerin Başarı Oranlarının Karşılaştırılması. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


3A-2004-a-p-3-TFD/524

Yiğitoğlu, I., Akman, G. & Çakıroğlu, O., (2004). Teknolojinin Fizik Eğitimindeki Rolü ve Önemi. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.


Hiç yorum yok:

Statistics about our web page

Statistics about our web page