M.Sahin BULBUL & Ozlem OKTAY

To find out trends in physics education, this study was prepared by collecting papers.

The code added to bibliography makes it different from others because it helps researchers to get more information without reading the paper.

The papers analyzed for this bbliography were indexed and published at http://physicseducationinturkey.blogspot.com. The indexing is still carried out periodically. Researchers are welcome to send their lists which have the same structure as the lists we uploaded about any congresses, journals or books published in Turkey.

6 Ocak 2010 Çarşamba

14. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ -14th NATIONAL EDUCATIONAL SYMPOSIUM

28 / 09/ 2005 – 30 / 09 / 2005

DENİZLİ

Bu kaynakça çalışmasında 5 adet sözlü ve 2 adet poster bildiri Arş. Gör. M. Şahin BÜLBÜL tarafından listelenmiştir.

This bibliography study was indexed with 5 oral and 2 poster presentations by Research Assistant M. Şahin BÜLBÜL.

0A-2002-f-p-3-UEK/CD

Sönmez, E., Dilber, R. & Karaman, İ., (2002). Öğrencilerin Yeteneklerinin Fizik Öğrenme Başarısına Etkisi. 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Konferansı Tam Metin Kitabı, Denizli.


3A-2002-f-p-1-UEK/CD

Bülbül, M. Ş., (2002). Fizik Eğitiminde Sanal Makinelerin Kullanımı Üzerine Bir Çalışma. 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Konferansı Tam Metin Kitabı, Denizli.


0A-2002-f-o-2-UEK/CD

Yıldırım, B. & Çirkinoğlu, A. G., (2002). Ortaöğretim 1. Sınıf ve 2. Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Tutumları İle Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişki. 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Konferansı Tam Metin Kitabı, Denizli.


3A-2002-f-o-2-UEK/CD

Katipoğlu, M. & Gürel, Z., (2002). Öğrencilerin Newton'un Hareket Kanununu Arabaların Çarpışmalarına Uygulama Becerisi. 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Konferansı Tam Metin Kitabı, Denizli.


0A-2002-f-o-2-UEK/CD

Atasoy, Ş. & Akdeniz, A. R., (2002). Newton'un Hareket Kanunları ile İlgili Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları. 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Konferansı Tam Metin Kitabı, Denizli.


0A-2002-f-o-2-UEK/CD

Tanel, Z. & Erol, M., (2002). Lisans Düzeyindeki Öğrencilerin Manyetik Aakı, İndüksiyon Elektromotor Kuvveti ve İndüksiyon Akımı Kavramlarına Yönelik Yanılgıları.14. Ulusal Eğitim Bilimleri Konferansı Tam Metin Kitabı, Denizli.


0A-2002-f-o-2-UEK/CD

Akyaz, N. & Koray, Ö., (2002). Lise Öğrencilerinin “Madde ve Özellikleri” konusu ile İlgili Günlük Yaşamdaki Olaylarda Gözlenen Kavram Yanılgıları. 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Konferansı Tam Metin Kitabı, Denizli.



Statistics about our web page

Statistics about our web page