M.Sahin BULBUL & Ozlem OKTAY

To find out trends in physics education, this study was prepared by collecting papers.

The code added to bibliography makes it different from others because it helps researchers to get more information without reading the paper.

The papers analyzed for this bbliography were indexed and published at http://physicseducationinturkey.blogspot.com. The indexing is still carried out periodically. Researchers are welcome to send their lists which have the same structure as the lists we uploaded about any congresses, journals or books published in Turkey.

11 Ağustos 2009 Salı

GELENEKSEL ERZURUM FİZİK GÜNLERI - II KONGRESİ - 2nd TRADITIONAL ERZURUM PHYSICS DAY CONGRESS

25 / 10 / 1999 – 28 / 10 / 1999

ERZURUM

Bu kaynakça çalışmasında 5 adet sözlü bildiri Arş. Gör. M. Şahin BÜLBÜL tarafından listelenmiştir.


This bibliography study was indexed with 5 oral presentations by Research Assistant M. Şahin BÜLBÜL.


3A-2005-a-o-3-GEFG/63

Şenpolat, Y., Seven, S. & Düzgün, B., (2005). Investigation Of The Effect Of Usage Of Analogy To Succes Of Student In Science Education. Geleneksel Erzurum Fizik Günleri – II Kongre Özet Kitabı, Erzurum.


2A-2005-a-o-1-GEFG/64

Özek, N., (2005). Radyoaktif Bozunmanın Mekanik Simülasyonu Konusunda Bir Çalışma. Geleneksel Erzurum Fizik Günleri – II Kongre Özet Kitabı, Erzurum.


0A-2005-a-o-3-GEFG/65

Sönmez, E., Doğan, O. & Ertuğrul, M., (2005). Öğrencilerin Yetenek, İlgi ve Değerlerinin Fizik Öğrenme Başarısına Etkisi. Geleneksel Erzurum Fizik Günleri – II Kongre Özet Kitabı, Erzurum.


0A-2005-a-o-1-GEFG/66

Bülbül, M. Ş., (2005). Fizik Bölümünün Tercih Nedenleri Ve Öğrencilerin Beklentileri Üzerine Bir Araştırma. Geleneksel Erzurum Fizik Günleri – II Kongre Özet Kitabı, Erzurum.


3A-2005-a-o-2-GEFG/67

Bozkurt, E. & Doğan, O., (2005). Parçacıklarla Çift Yarık Deneyi İçin Rehber Materyal Geliştirme Üzerine Bir Çalışma. Geleneksel Erzurum Fizik Günleri – II Kongre Özet Kitabı, Erzurum.

Hiç yorum yok:

Statistics about our web page

Statistics about our web page