M.Sahin BULBUL & Ozlem OKTAY

To find out trends in physics education, this study was prepared by collecting papers.

The code added to bibliography makes it different from others because it helps researchers to get more information without reading the paper.

The papers analyzed for this bbliography were indexed and published at http://physicseducationinturkey.blogspot.com. The indexing is still carried out periodically. Researchers are welcome to send their lists which have the same structure as the lists we uploaded about any congresses, journals or books published in Turkey.

9 Eylül 2009 Çarşamba

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ 30. SAYI - HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION 30th ISSUE

2006

Bu kaynakça çalışmasında 5 adet makale Arş. Gör. Özlem OKTAY tarafından listelenmiştir.

This bibliography study was indexed with 5 articles by Research Assistant Özlem OKTAY.

3A-2006-l-3-HÜ/sayı 30
Azar, A., İrfan, A. P., & Balkaya, Ö., (2006). Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Başarı, Tutum, Hatırlama ve Bilişsel Süreç Becerilerine Etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.

1A-2006-l-3-HÜ/sayı 30
Çalışkan, S., Sezgin, G. S., & Erol, M., (2006). Fizik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Davranışlarının Değerlendirilmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.

3A-2006-l-2-HÜ/sayı 30
Çıldır, I., &Şen, A. İ., (2006). Lise Öğrencilerinin Elektrik Akımı Konusundaki Kavram Yanılgılarının Kavram Haritalarıyla Belirlenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.

OA-2006-l-2-HÜ/sayı 30
Uysal, E., & Eryılmaz, A., (2006). Yedinci ve Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Kendini Değerlendirmesiyle Bulunan Çoklu Zeka Boyutları Üzerine Bir Çalışma. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.

OA-2006-l-2-HÜ/sayı 30
Yıldız, A., & Büyükkasap, E., (2006). Fizik Öğrencilerinin, Kuvvet ve Hareket Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Öğretim Elemanlarının Bu Konudaki Tahminleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.

Hiç yorum yok:

Statistics about our web page

Statistics about our web page