25 / 09 / 2008 – 29 / 09 / 2008
BODRUM
Bu kaynakça çalışmasında 2 adet çağrılı konuşma, 37 adet sözlü bildiri ve 8 adet poster bildiri ODTÜ'de Araştırma Görevlisi olan M. Şahin BÜLBÜL tarafından listelenmiştir.
This bibliography study was indexed with 2 invited talks, 37 oral presentations and 8 poster presentations by M. Şahin BÜLBÜL, Research Assistant at Middle East Technical University.
7A-2008-a-i-1-TFD/26
Eşme, İ., (2008) PISA 2003 Sonuçlarına Göre Türkiye’de Fen Eğitimi. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
6B-2008-a-i-1-TFD/27
Yalçın, C., (2008) Evrimsel Kozmoloji ve Antropik İlke. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-2-TFD/251
Aktamış, H. & Çalışkan S., (2008). Bilimsel Bilginin Doğası Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2008-a-0-2-TFD/252
Bilal, E. & Erol, M., (2008). A Modelling Approach For Teaching Gauss’s Law. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2008-a-0-3-TFD/253
Sarıkoç, A., Bozkurt, E. & Armut, A. M., (2008). Lise Fizik Dersinde Mekanik Konularının Öğretiminde Öğretmen Rehber Materyallerinin Geliştirilmesi. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2008-a-0-2-TFD/254
Bozkurt, E. & Sarıkoç, A., (2008). The Effect Of A Virtual Laboratory Application Prepared With Jawa Simulations Compared To Traditional Laboratory On Students’ Success. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
7A-2008-a-0-4-TFD/255
Adıbelli, S., Güzel, H., Sarıkoç, A. & Bozkurt, E., (2008). The Evaluation Of The Physics Course Book Prepared According To The New Programme For High School First Year Students In Terms Of Educational, Virtual, Unguistic and Explanatory Aspects. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-3-TFD/256
(2008). Fizik Öğretmen Adaylarının Probleme Dayalı Fizik Öğretimine Yönelik Düşünceleri ve Fizik Senaryoları. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-4-TFD/257
Çalışkan, S., Selçuk, G. S., Şahin, M., & Erol, M., (2008). Fizik Öğretmen Adaylarının Problem Çözmeye Yönelik Tutumları: Cinsiyet, Akademik Başarı ve Sınıf Düzeyi İlişkileri. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-3-TFD/258
Selçuk, G. S., Çalışkan, S., & Şahin, M., (2008). Fizik Öğretmen Adaylarının Fiziği Öğrenme Tercihleri: Cinsiyet ve Akademik Başarı İle İlişkileri. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-2-TFD/259
Çıldır, I., & Şen, A. İ., (2008). Öğretmen Adaylarının Fizik Dersinde Analoji Kullanımına Yönelik Görüşleri ve Elektrikle İlgili Analojileri. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2008-a-0-1-TFD/260
Çıldır, S., (2008). Fizik Problemlerinin Çözümünde Matematiksel İfadeleri Bilgisayar Programı Desteği İle Yorumlayabilme. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2008-a-0-1-TFD/261
Çıldır, S., (2008). Fizik Problemlerinin Çözümünde Problem Çözme Stratejilerinin ve Diyagramı Yöntemi İle Uygulanması. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-1-TFD/262
Çoker, B., (2008). Üniversite Öğrencilerinin Fizik Laboratuarında Deney Raporu Hazırlama Becerileri. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-2-TFD/263
Çoker, B., & Akbulut, Ö. E., (2008). Laboratuar Uygulamalarında Öğretmen Adaylarının Becerileri ve Görüşleri. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
7A-2008-a-0-2-TFD/264
Didiş, N., & Kaltakçı, D., (2008). A Proposal For The Analysis of Three-Tier Misconception Tests. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-2-TFD/265
Didiş, N., & Özcen, Ö., (2008). Students’ Comprehension Of Commutation Relations In Quantum Mechanics. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-1-TFD/266
Didiş, N., (2008). Goals Of Pre-Service Physics Teachers About Quantum Mechanics Course. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
6B-2008-a-0-2-TFD/267
Gürel, Z., & Doğan, Y., (2008). Contextualization Process Of A Real World Problem In Nature. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
7A-2008-a-0-2-TFD/268
Dörtlemez, D., & Erol, M., (2008). Development Of An Achievement Motivation Scale Towards Physics Laboratory. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
7A-2008-a-0-2-TFD/269
Kan, S., & Kumaş, A., (2008). Fizik Lise 1 Ders Kitabında Yer Alan Madde ve Özellikleri Ünitesindeki Özkütle Konusunun Değerlendirilmesi. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-2-TFD/270
Kumaş, A., & Kan, S., (2008). Küresel Aynalar Konusunda Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrenci Tutumları Üzerindeki Etkisi. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-2-TFD/271
Saka., A. Z., & Kumaş, A., (2008). İşbirlikli Öğrenme Gruplarında Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Öğrenci Kazanımlarına Etkisi: Düşey Atış Örneği-1. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-2-TFD/272
Kurnaz, M. A., & Arslan S., (2008). Prospective Physics Teachers’ Modeling Abilities Of Situations Related With Gravitational Force. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2008-a-0-1-TFD/273
Kurnaz, M. A., (2008). Investigating The Effectiveness Of Using Different Conceptual Change Methods Embedded Within 5E Model On Teaching and Learning Of Heat and Temperature. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-2-TFD/274
Dinçer, G. T., & Akdeniz, A. R., (2008). Fizik Öğretmen Adaylarının Fizik Konularını Öğrenme Yolları. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2008-a-0-1-TFD/275
Nutku, F., (2008). Fizikte Maxima Yazılımının Kullanımı. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-4-TFD/276
Sayıner, B., Gürel, Z., Işık, F. N., & Oğuz, O., (2008). Attitudes Towards Physics Laboratory Applications Of University Students. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-3-TFD/277
Oktay, Ö., Didiş, N., & Özcan, Ö., (2008). Pre-Service Physics Teachers’ Beliefs About Computer Usage In Physics Lessons. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
2A-2008-a-0-2-TFD/278
Özdemir, E., & Erol, M., (2008). Single Slit Diffraction Experiment: Investigating Classical and Quantum Mechanical Limits. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
2A-2008-a-0-1-TFD/279
Özek, N., (2008). Radyoaktif Bozunmanın Zar Atışları İle Mekanik Simülasyonu. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-1-TFD/280
Özgiresun, A., (2008). İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Üst Düzey Zihinsel Becerilerin Kazanılması. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
2A-2008-a-0-3-TFD/281
Tortop, H. S., Uzunkavak, M., & Özek, N., (2008). The Application Of Project Based Learning Model Supported By Prepared According To Constructivist Aproach The Field Trip To The Solar Energy and Its Usage Areas. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-5-TFD/282
Tortop, H. S., Mavi, B., Akkurt, I., Mavi, M., & Özek, N., (2008). Investigation Of Knowledge Level Of High School Students On Radiation Concept. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2008-a-0-3-TFD/283
Güzel, H., Oral, I., & Yıldırım, A., (2008). Lise II Fizik Ders Kitabının Fizik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
1A-2008-a-0-3-TFD/284
Güzel, H., Oral, I., & Özdöl, M. F., (2008). Researching Job Satisfactions Of The Physics Teachers. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-0-2-TFD/285
Güzel, H., & Oral, I., (2008). Fizik Öğretmen Adaylarının Profilleri ve Fizik Başarılarına Etkisi. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
1A-2008-a-0-4-TFD/286
Yüksel, M., Dingil, F., Doğan, T., & Kaygısız, T., (2008). Beliefs Of The Science Educators About Creativity. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2008-a-0-3-TFD/287
Gökdemir, A., Koray, Ö., & Koray, A., (2008). The Effectiveness Of Instruction Based On Interactive Simulations Supported By Computer On Academic Achievement In Physics Course. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2008-a-p-3-TFD/551
Aydın, M., Akgün, A., & Göksu, K., (2008). İlköğretim Öğrencilerinin Basit Elektrik Devreleri Konusunu Anlama Düzeyleri, Kavram Yanılgıları, Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
1A-2008-a-p-4-TFD/552
Ekmekçi, S., Aydın, M., Özden, M., & Erdem, A., (2008). Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Proje Tabanlı Fen Öğretimi İle İlgili Görüş ve Eğilimlerinin Değerlendirilmesi. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
1A-2008-a-p-4-TFD/553
Ekmekçi, S., Özden, M., Aydın, M., & Erdem, A., (2008). Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Teknoloji Destekli Laboratuar Etkinlikleriyle İlgili Görüşleri. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
7A-2008-a-p-3-TFD/554
Çalışkan, S., Selçuk, G. S., & Erol, M., (2008). Fizikte Kullanılan Problem Çözme Stratejileri Ölçeğinin Geliştirilmesi. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2008-a-p-2-TFD/555
Marulcu, I., & Doğan, M., (2008). A study On Science Textbooks: Teachers' Perspective. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
1A-2008-a-p-2-TFD/556
Marulcu, I., & Doğan, M., (2008). How Effective Are The Current In-Service Education Opportunities For Science Teachers? Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2008-a-p-4-TFD/557
Karakuyu, Y., Utku, N., Marulcu, I., & Doğan, M., (2008). Students' and Science Teachers' use of Concept Maps In Primary Science Education. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2008-a-p-2-TFD/558
Karakuyu, Y., & Doğan, M., (2008). Kavram Haritası Yöntemiyle İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersini Öğrenmelerinin Değerlendirilmesi. Türk Fizik Derneği 25. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.