13 / 10 /2005 – 16 / 10 /2005
MUĞLA
Bu kaynakça çalışmasında 5 adet çağrılı konuşma, 45 adet sözlü bildiri ve 5 adet poster bildiri Arş. Gör. M. Şahin BÜLBÜL tarafından listelenmiştir.
This bibliography study was indexed with 5 invited talks, 45 oral presentations and 5 poster presentations by Research Assistant M. Şahin BÜLBÜL.
7A-2005-a-i-1-TFD/57
Güler, G., (2005). 21. Yüzyılın Eğitim Anlayışı Bağlamında Türkiye Üniversiteleri. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
7A-2005-a-i-1-TFD/59
Betil, I., (2005). Gelişmiş Eğitim Ortamlarına Ulaşabilmenin Önündeki Temel Sorunlar. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
7A-2005-a-i-1-TFD/60
Eşme, I., (2005). PISA 2003 Araştırması. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
7A-2005-a-i-1-TFD/61
Erol, M., (2005). Fizik Eğitimi Araştırmalarında Son Gelişmeler. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
2A-2005-a-i-1-TFD/62
Akyüz, Ö., (2005). Annus Mirabilis. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
3A-2005-a-o-2-TFD/251
Şen, A. I. & Demirörs, F., (2005). Öğrenme İstasyonlarının Fizik Öğretimindeki Yeri. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
7A-2005-a-o-2-TFD/252
Şen, A. I. & Özgün-Koca, S. A., (2005). TIMMS-R ve PISA Sonuçlarının Türkiye İçin Değerlendirilmesi. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-1-TFD/253
Saka, A. Z., (2005). Öğretmen Adaylarının Fizik Problemlerini Çözmedeki Yetersizlik Nedenlerinin Belirlenmesi. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
6B-2005-a-o-1-TFD/255
Emre, B., (2005). Physics And Sustainable Development. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
2A-2005-a-o-4-TFD/255
Oruncak, B., Ünal, R., Yalım, H. A. & Özek, N., (2005). Perception Of Modern Physics Concepts In High School Level: Atomic Example. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
7A-2005-a-o-3-TFD/256
Gül, B., Marulcu, I. & Doğan, M., (2005). LGS ve OSS'de Çıkan Sınav Soruları İle Uygulanan Müfredatın Farklılığının Fen ve Fizik Eğitimine Etkisi. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-3-TFD/257
Marulcu, I., Gül, B. & Doğan, M., (2005). Değişik Okul Türlerindeki Öğrencilerin Fen Bilgisi ve Fizik Müfredat ve Ders Kitaplarına Bakışı. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
7A-2005-a-o-3-TFD/258
Doğan, M., Marulcu, I. & Gül, B., (2005). Fizik Dersine Karşı Varolan Önyargının Temelleri İlköğretim Fen Bilgisi Dersine Mi Dayanmaktadır? Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-4-TFD/259
Ulu, C., Aslan, M., Hacıoğlu, E. & Altın, F., (2005). Connection Between Students' Atittudes Of Physics And Computer Courses. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
3A-2005-a-o-2-TFD/260
Baykent, D. & Eşme, I., (2005). Fen Bilimleri Eğitimi'nde Öğrenci Motivasyonunu Arttırma Yoluyla Karakter Eğitimi'ne Geçiş Süreçleri. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
3A-2005-a-o-2-TFD/261
Yener, D. & Güzel, H., (2005). Grafik Materyaller Kullanımının Hareket Konusunun Öğretimine Katkısı. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
3A-2005-a-o-2-TFD/262
Kandilli, E. & Unal, R., (2005). The Effects Of Computer And Web Assisted Physics Instruction On The Students' Achievement and attitudes At “Photoelectric Effect” In High Schools- A Case Study. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
3A-2005-a-o-2-TFD/263
Bozkurt, E. & Doğan, O., (2005). A Study Of Image Formation In Lenses By Vısual Materials. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
3A-2005-a-o-2-TFD/264
Bilal, E. & Erol, M., (2005). Effects Of A Hybrid Model To The Success And Attitude On Electrostatics. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
2A-2005-a-o-2-TFD/265
Önder, F. & Erol, M., (2005). Measurement Of Young's Modulus By Using Magnetic Induction. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
3A-2005-a-o-3-TFD/266
Selçuk, G. S., Çalışkan, S. & Erol, M., (2005). Problem Çözme Stratejilerinin Kullanımı Ve Fizik Başarısı. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-3-TFD/267
Selçuk, G. S., Çalışkan, S. & Erol, M., (2005). Fizik Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-2-TFD/268
Ünal, G. & Şengören, S. K., (2005). Physics Students' Mental Models About Shadow. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-4-TFD/269
Ünal, G. Aktamış, H., Yıldız, E. & Ergin, Ö., (2005). Prospective Science Teachers' High Level Conceptions About Electricity. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-3-TFD/270
Güzel, H., Sarıkoç, A. & Cerit, N., (2005). Fizik Bölümü Öğrencilerinin Okul Deneyimi Etkinlikleri Üzerine Bir Çalışma. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-1-TFD/271
Güzel, H., (2005). Fizik Lisans ve Fizik Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamalarının Karşılaştırılması. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-2-TFD/272
Küçüközer, H. & Demirci, N., (2005). High School Physics Teachers' Forms Of Thought About Simple Electric Circuits. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
1A-2005-a-o-2-TFD/273
Ocaktan, I. & Boztosun, I., (2005). Türkiye'de Fizikçilerin Çalışma Alanları ve Eğitimi. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
3A-2005-a-o-2-TFD/274
Doğan, O. & Oral, I., (2005). An Example Study On Multiple-Intelligence Theory About Electrical Circuits Subject. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
3A-2005-a-o-2-TFD/275
Çıldır, I. & Şen, A. I., (2005). Orta Öğretim Fizik Öğrencilerinin Elektrik Akımı Konusundaki Kavram Yanılgılarının Kavram Haritaları Yardımıyla Tespit Edilmesi. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-2-TFD/276
Kahveci, O. & Kantarlı, K., (2005). Fen ve Mühendislik Programlarını Kazanan Lise Mezunlarının Kuvvet ve Hareketle İlgili Kavramsal Anlayışları. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
7A-2005-a-o-1-TFD/277
Kocabaş, K., (2005). Köy Enstitüleri Eğitim Sistemi Penceresinden Günümüz Eğitim Sistemine Yönelik Bir Bakış. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
1B-2005-a-o-1-TFD/278
Sarı, M., (2005). Fizik Eğitiminde Laboratuvarın Önemi ve Karşılaşılan Zorluklar. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
1A-2005-a-o-1-TFD/279
Sarı, M., (2005). Fen Bilgisi Öğretiminde Öğretmen Davranışları. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
3A-2005-a-o-1-TFD/280
Sarı, M., (2005). Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Öğretiminde Kullandıkları Yöntemler ve Karşılaştıkları Zorlukların Belirlenmesi. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
2A-2005-a-o-2-TFD/281
Çavuş, M. S. & Bozdemir, S., (2005). Klasik Fiziğin Kuramı ve Felsefesi. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
2A-2005-a-o-2-TFD/282
Çavuş, M. S. & Bozdemir, S., (2005). Kuantum Kuramı ve Felsefesi. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
3A-2005-a-o-1-TFD/283
Demirci, N., (2005). Needs For Revising Physics Instruction and Examples Of Some Non-Traditional Teaching Approaches. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-1-TFD/284
Demirci, N., (2005). University Students’ Conceptual Difficulties About Electricity and Magnetism Concepts. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-2-TFD/285
Kahveci, O. & Kantarlı, K., (2005). Universite Birinci Sınıf Fizik Derslerinin Newton Mekaniği İle İlgili Öğrenci Anlayışları Üzerindeki Etkinliği. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-3-TFD/286
Tanel, R. K., Şengören, S. K. & Kavcar, N., (2005). Fizik Eğitimi Öğrencilerinin Dalganın Sınırdaki Davranışı Hakkında Görüş ve Çizimleri. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-3-TFD/287
Çalışkan S., Selçık, G. S. & Erol, M., (2005). Insight Into Students’ Understanding Of Quantum Physics. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-3-TFD/288
Çalışkan S., Selçık, G. S. & Erol, M., (2005). Evaluation Of Problem Solving Attitudes Of Undergraduate Physics Education Students. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-3-TFD/289
Şengören, S. K., Tanel, R. K. & Kavcar, N., (2005). Bir İpte İlerleyen Dalganın Hızıyla İlgili Öğrenci Görüşleri. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
7A-2005-a-o-2-TFD/290
Bozdemir, S. & Çavuş, M. S., (2005). 21. Yüzyıl Fizik/Fen Eğitimi/Öğretimi Nasıl Olmalı? Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-3-TFD/291
Çetinyılmaz, U., Aslan, M. & Hacıoğlu, E., (2005). Öğrencilerin Mesleki Benlik Saygısı İle Fizik Dersi Akademik Başarıları Arasındaki İlişki. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-2-TFD/292
Tanel, Z. & Erol, M., (2005). Lisans Düzeyindeki Öğrencilerin, Manyetik Alan Şiddeti, Manyetik Akı Yoğunluğu ve Manyetizasyon Kavramlarına Yönelik Yanılgıları. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
3A-2005-a-o-2-TFD/293
Erengil, Z. N. & Ünal, R., (2005). Determination Of How The Freshman Physics Students Use The Mechanical Concepts In Elektromagnetism By Using Context Rich Problems Worksheets. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-3-TFD/294
Erengil, Z. N., Ünal, R. & Yalım, H. A., (2005). First and Second Year Of Science High School Students’ Understanding Of Force Concepts. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-o-2-TFD/295
Acar, H. & Gürel, Z., (2005). Elicting Students’ Mental Models Via Science Fiction Stories. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
1A-2005-a-p-3-TFD/653
Oruncak, B., Ünal, R. & Özek, N., (2005). Physics Teachers’ Perception Of Physics Education Research. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
0A-2005-a-p-3-TFD/654
Oruncak, B., Ünal, R. & Özek, N., (2005). Students' Internet Usage Habits In Physics Department. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
7A-2005-a-p-1-TFD/655
Bülbül, M. Ş., (2005). Türkçe Dilbilgisi Kurallarının Termodinamik Yasalar Açısından Değerlendirilmesi. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
1A-2005-a-p-3-TFD/653
Söğüt, Ö., Küçükönder, A., Büyükkasap, E. & Yıldız, A., (2005). Students' Conceptions Of Force. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.
1A-2005-a-p-3-TFD/653
Doğan, S., Camcı, A. & Kuluöztürk, M. F., (2005). The Investigation Possibilities In Certain Universities. Türk Fizik Derneği 23. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Muğla.