14 / 10 /2004 - 17 / 10 / 2004
BODRUM
Bu kaynakça çalışmasında 3 adet çağrılı konuşma, 17 adet sözlü bildiri ve 2 adet poster bildiri Arş. Gör. M. Şahin BÜLBÜL tarafından listelenmiştir.
This bibliography study was indexed with 3 invited talks, 17 oral presentations and 2 poster presentations by Research Assistant M. Şahin BÜLBÜL.
7A-2004-a-i-1-TFD/38
İnönü, E., (2004). Bilim Tarihinden İzlenimler. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2004-a-i-1-TFD/39
Kantarlı, K., (2004). Yapılandırmacı Bilgi Kuramı ve Fizik Eğitimi. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
7A-2004-a-i-1-TFD/37
Eşme, I., (2004). Türkiye'de Fen Eğitiminde Sorunlar ve Çözüm Önerileri. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2004-a-o-4-TFD/237
Akı, F. N., Gürel, Z., Oğuz, O. & Muştu, C., (2004). Üniversite Öğrencilerinin Işığın Polarizasyonu İle İlgili Düşünme Modelleri. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2004-a-o-3-TFD/238
Aktamış, H., Tanel, R. K. & Ergin, Ö., (2004). Lise Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Görüşleri ve Tutumları. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2004-a-o-2-TFD/239
Altın, K. & Aslan, M., (2004). Kavram Haritalarının Fizik Dersinde Kavram Yanılgılarının Belirlenmesinde Kullanılması. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2004-a-o-1-TFD/240
Bakaç, M., (2004). Fizik Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım-Aktif Öğrenme (Mühendislik Fakültesi Örneği). Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
7A-2004-a-o-2-TFD/241
Gök, T. & Sılay, I., (2004). Dünyadaki Yeni Gelişmeler Işığında Fizik Eğitiminde Kullanılan Öğretim Yöntemleri ve Ölçme Değerlendirme Tekniklerinin İrdelenmesi Üzerine Bir Çalışma. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2004-a-o-3-TFD/242
Gül, B., Marulcu, I. & Doğan, M., (2004). İlk ve Orta Öğretim Kurumlarındaki Fen Bilgisi ve Fizik Ders Kitaplarına ve Müfredatlarına Afyon'daki Öğretmen ve Öğrencilerin Bakışı. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
1B-2004-a-o-3-TFD/243
Gül, B., Marulcu, I. & Doğan, M., (2004). Afyon'daki İlk ve Ortaöğretim Kurumlarında Fen ve Fizik Laboratuvarlarının Kullanımı Üzerine Bir Araştırma. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2004-a-o-1-TFD/244
Kantarlı, K., (2004). Üniversite Birinci Sınıf Fizik Derslerinde İşbirlikli Öğretim Uygulanması. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2004-a-o-1-TFD/245
Kantarlı, K., (2004). Fizik Lisans Öğrencilerinin Elektrik Alan ve Akı Kavramları İlişkisinde Matematiksel Formalizmi Kullanabilme Anlayışları. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2004-a-o-4-TFD/246
Akı, F. N., Gürel, Z., Oğuz, O. & Muştu, C., (2004). Matematik Dersi Uygulamalarında Matematik Yazılımı Kullanılmasının Mühendislik ve Fizik Bölümü Öğrencilerinin Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
4B-2004-a-o-2-TFD/247
Oruncak, B. & Doğan, M., (2004). Öss Sınav Sisteminin Sonucunda Oluşan Okul-Dersane İkileminin Fizik Eğitimi Açısından İncelenmesi. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2004-a-o-4-TFD/248
Oruncak, B., Ünal, R., Yalım, H. A. & Doğan, I., (2004). Ortaöğretim ve Yükseköğretimde Öğrencilerin Atom Kavramına Bakışı. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2004-a-o-3-TFD/249
Oruncak, B., Ünal, R. & Özek, N., (2004). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fizik Dersine Bakışı. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2004-a-o-6-TFD/250
Sonğur, L., Ağu, N., Öztornacı, U., Taşdemir, B., Ünal, I. & Özgen, S., (2004). Fizik Bölümlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Öğrenci Beklentileri Üzerine bir Araştırma. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2004-a-o-3-TFD/251
Tanel, R. K., Kaya, S. & Tanel, Z., (2004). Buca Eğitim Fakültesi Fizik Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
7A-2004-a-o-2-TFD/252
Tanel, Z. & Erol, M., (2004). Elektrik Alan ve Manyetik Alan Kavramlarına İlişkin Kavrama Düzeyinin ve Yanılgıların Belirlenmesi. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
2A-2004-a-o-1-TFD/253
Veliev, E. V., (2004). A New Simple Approach For Entropy and Carnot Theorem. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
0A-2004-a-o-2-TFD/254
Çakıroğlu, O. & Yiğitoğlu, I., (2004). Lise ve Üniversite Öğrencilerinin Lise Fizik Öğretimini Değerlendirmesi. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2004-a-p-3-TFD/523
Açıkgöz, I., Reyhan, F. & Kaygusuz, A. Ş., (2004). İçel İlinde Deney Destekli Fizik Eğitimi Yapan Liseler İle Yapmayan Liselerin Başarı Oranlarının Karşılaştırılması. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
3A-2004-a-p-3-TFD/524
Yiğitoğlu, I., Akman, G. & Çakıroğlu, O., (2004). Teknolojinin Fizik Eğitimindeki Rolü ve Önemi. Türk Fizik Derneği 22. Uluslararasi Fizik Kongre Özet Kitabı, Bodrum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder