6 / 10 / 2000 – 8 / 10 / 2000
ANKARA
Bu kaynakça çalışmasında 18 adet sözlü bildiri Arş. Gör. M. Şahin BÜLBÜL tarafından listelenmiştir.
This bibliography study was indexed with 18 oral presentations by Research Assistant M. Şahin BÜLBÜL.
7A-2000-f-o-3-UFE/259
Akdenİz, A. R., Karamustafaoğlu, O. & Keser, Ö. F., (2000). Fizik Eğitim-Öğretiminde Güncel Araştırma Alanları. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
7A-2000-f-o-2-UFE/267
Ergin, Ö. & Bulut, S., (2000). Ortaöğretim Fizik Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Etkinliklerinin Değerlendirilmesi. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
7A-2000-f-o-2-UFE/272
Yiğit, N. & Akdeniz, A. R., (2000). Öğretmen Katılımlı Program Geliştirme Yaklaşımında Uygulanan Programın Değerlendirilmesi. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
3A-2000-f-o-2-UFE/279
Değirmençay, Ş. A. & Çepni, S., (2000). Fizik Öğretmenlerinin Laboratuar Derslerinde Kullanabilecekleri Rehber Bir Materyal. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
2A-2000-f-o-1-UFE/285
Şen, A. I., (2000). Ortaöğretimde Modern Fizik Konularını İçeren Yeni Bir Ders Programı. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
0A-2000-f-o-1-UFE/289
Kocakülah, M. S., (2000). Üniversite 1. Sınıf Öğrencilerinin Akım Taşıyan İletkene Etkiyen Manyetik Kuvvet Konusunda Öğrenmelerinde Meydana Gelen Değişimler ve Konu İle İlgili Kavramsal Yanılgılar. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
3A-2000-f-o-3-UFE/296
Üstüner, I. Ş., Sancar, M. & Ersoy, Y., (2000). Bilgisayar ve İnternet Destekli Eğitimde Bir Deneme: Teknolojinin Öğrencilerin Fen / Matematik Başarısına Etkisi. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
2A-2000-f-o-4-UFE/354
Dilber, R., Aksakallı, A., Karahan, I. H. & Bakkaloğlu, Ö. F., (2000). Fizik Konularının Unutulma Süreci Üzerine Bir Çalışma. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
3A-2000-f-o-4-UFE/349
Aksakallı, A., Dilber, R., Karahan, I. H. & Bakkaloğlu, Ö. F., (2000). Değişik Fizik Öğretim Metodlarının Öğrenci Başarısına Etkisi. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
2A-2000-f-o-2-UFE/340
Temiz, B. K. & Tan, M., (2000). Lise 1 Dersi Programının Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmeye Uygunluğunun İncelenmesi. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
3A-2000-f-o-4-UFE/345
Ergin, Ö., Akgün, D., Küçüközer, H. & Yakal, O., (2000). Deney Ağırlıklı Fen Bilgisi Öğretimi. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
7A-2000-f-o-5-UFE/301
Erol, M., Çallıca, H., Kalem, R., Gök, T. & Kavcar, N., (2000). Yükseköğretime Geçiş Sınav Sisteminin Fizik Açısından İrdelenmesi ve Yeni Öneriler. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
0A-2000-f-o-2-UFE/305
Akdeniz, A. R. & Keser, Ö. F., (2000). Fizik Öğretmen Adaylarının Proje Hazırlama Becerilerinin Geliştirilmesi İçin Bir Yaklaşım. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
1A-2000-f-o-3-UFE/311
Üstüner, I. Ş., Ersoy, Y. & Sancar, M., (2000). Fen/Fizik Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitim ve Sempozyumlardan Beklentileri. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
1A-2000-f-o-2-UFE/317
Kanlı, U. & Yağbasan R., (2000). Fizik Öğretmenleri İçin Düzenlenen Hizmetiçi Eğitim Yaz Kurslarının Etkinliği. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
1A-2000-f-o-3-UFE/322
Erdem, A., Üstüne, I. Ş. & Sancar, M., (2000). Öğretmenlerin Fen/Fizik Eğitimi Konusundaki Görüşleri. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
1A-2000-f-o-2-UFE/328
Saka, A. Z. & Akdeniz, A. R., (2000). Fizik Uygulama Öğretmenlerinin Öğretmen Adaylarına Uygulamakta Oldukları Etkinliklerin Adayların Beklentilerini Karşılama Düzeyi. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
1A-2000-f-o-4-UFE/349
Aycan, Ş., Aycan, N., Genç, M. & Özkaya, M., (2000). Manisa Demirci Lisesinde Fizik Dersinin İçeriği ve Öğrencilerin İlgisi. IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Tam Metin Kitabı, Ankara.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder